Проблемите во работата на системот и падот на истиот, се несакани и непредвидливи настани. Иако таквите несакани ситуации не се случуваат често, сепак неопходно е да се изврши подготовка и за такво сценарио, и доколку е можно да се спречат несаканите последици. Обезбедете си предност при одзивот, затоа што брзата реакција е клучна за успешно решавање на инцидентите.
Нашата екипа за помош на корисниците е на располагање секој работен ден во периодот од 8:30 до 16:30. Нудиме можност за склучување Договор за одржување кој меѓу останатото ви дава право на приоритетна поддршка.
Во интерес на што понавремена реакција и помош на нашите корисници, постои можност лицето за поддршка да се поврзе на компјутерот на корисникот, со цел брзо отстранување на проблемот.
ПОБАРАЈТЕ ОДДАЛЕЧЕНА ПОДДРШКАПогледнете ги Општите услови на договорот за одржување, ценовникот на услуги и гаранциската изјава
ПРИСТАПЕТЕ ДО ДОКУМЕНТИТЕЗа поддршка во врска со нашите системи контактирајте не на support@spica.com.mk или на телефонот
+389 2 2401-750.
Постојните корисници на системот Time&Space можат едноставно да побараат барање за поддршка преку нашиот Кориснички портал. На порталот можете да го следите статусот на барањето за поддршка и да имате увид во историјата на барања.
испрати барањеЗадоволството на нашите корисници за техничката поддршка се мери од 2013 год. Добивме повеќе од 2.300 одговори, мислења и предлози за подобрување.
„Секогаш ги решаваме проблемите брзо и без непотребно одолговлекување, ви благодарам!“